Членкиня Ради молодих вчених Сумського НАУ, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу та логістики.
Електронна пошта: v.shumkova@snau.edu.ua
Досліджує питання використання цифрових технології як інструменту сталого маркетингу в умовах економічного трансформування. Загалом має опублікованих більше 90 наукових праць (10 монографій (у т.ч. 1 одноосібна монографія, 4 міжнародні); 20 статей у фахових виданнях; 7 статей у базі даних Scopus, Web of Science; 3 статті у міжнародних виданнях; більше 40 публікацій у матеріалах міжнародних та всеукраїнських науково-практичних конференцій; 3 звіти з НДР) та 17 науково-методичні рекомендації за останні 5 років (з них 4 навчальні посібники).
Google scholar: https://scholar.google.com.ua/citations?user=WVVJh4kAAAAJ&hl=ua
Orcid ID: https://orcid.org/0000-0003-4640-6359
Researcher ID: https://publons.com/researcher/1825328/viktoriia-shumkova/
Scopus: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57783324700