Нижче наведені форми документів, які потрібно підготувати для подання в МОН України.
Склад ради_Іванов_212 (приклад)
Клопотання_Іванов_212 (приклад)
Зверніть увагу:
- Назви файлів повинні містити Прізвище здобувача та шифр спеціальності.
- Подання інформації (порядок слів, скорочення, пунктуація, порядок та стиль подання публікацій, тощо) повинно бути аналогічно прикладам
- Файли для погодження надсилати на пошту kostel.nv@gmail.com.
- Після погодження форми “Клопотання” та “Відомостей про склад ради” надаються до відділу аспірантури та докторантури у роздрукованому вигляді у 2-екзеплярах. Файл ексель друкувати НЕ ПОРТІБНО.
- Разом із формами потрібно обов”язково подавати засвідчені в установленому порядку копії дипломів та атестатів членів ради ( опоненти посвідчують копії документів в своєму ЗВО і надсилають Вам поштою, копії документів членів ради – співробітників СНАУ засвідчуються в Загальному відділі)
Заповнення файлу ексель (особливості):
- Файл ексель потрібно заповнювати ПІСЛЯ Після погодження форми “Клопотання” та “Відомостей про склад ради”
- Відомості про членів ради можна копіювати з файлу “Відомостей про склад ради”.
- Форматувати текст переліку публікацій членів ради після копіювання та вставлення у клітинку (за аналогією з “Відомостями…”) НЕ потрібно (див. приклад)
- Інформація про ЗВО, ОНП, аспіранта повторюється 5 разів у кожному рядку (див. приклад)
- “Номер і дата наказу МОН про отримання ліцензії…..” однаковий для всіх спеціальностей – №17-л від 11.02.2021
- “Код ЄДРПОУ, Назва ЗВО” – однакові для всіх спеціальностей(див. приклад)
- потрібно додатково з”ясувати шифр, назву спеціальності та дату присвоєння наукового ступеня кандидата наук для членів ради – докторів наук.